svininfluensan

Godmorgon på er !
Känner mig en aning socialare idag än igårkväll, men förkylningen är fan inte bättre. Vad ska jag behöva göra för att få bort den? Har jag fått en annan sorts svininfluensa? Håller jag på att förvandlas till en gris? Är det därför min röst har blivit mörkare, att den sakta men säkert går över i någon slags grymtningar? . ajaj, bara jag slipper bli julskinka kan jag nog leva med det. Har ju isf några kamrater till mig ute på gården. (pappa & farfar har ett lantbruk med grisar) .

Sikta imorgon och snart ska jag åka på sikta rep. Måste verkligen försöka spara så mycket som möjligt på rösten idag, annars kanske den är borta igen. Men imorron ska jag sjunga tills jag tappar den helt. Många är jättenervös inför morgondagen, jag är inte ett dugg. Det ska bara bli skitkul, men jag har alltid tyckt att det är roligt att visa upp någonting, tycker inte sådant är pinsamt bara kul. Kommer ihåg mina och Moas teatrar. haha minnen.

Puss från den blivande grisen.



Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback