SÖNDAG!

Kom hem vid 04.15 igår, mamma väckte mig halv 11 jag har nog aldrig känt mig så slut i hela mitt liv, usch ! Men eftersom jag skulle iväg och jobba så var det bara att fixa sig och dra,men självklart när man kommer dit så får man jobba i en timme, sen behöver dom inte mig något mera, jag hade ju kunnat strunta i det helt och varit hemma och sovit ut istället. Men men, jag köpte ett par shorts till, på du & jag, dom är lika som ett par andra som jag äger fast de där har ett annat mönster, 5st trosor, två halsbandsberlocker och en film och krokodiler som jag och Champe ska se ikväll, det kan behövas. Jag har så fruktansvärt ont i fötterna, det känns som jag går på benhinnorna, blåser under tårna och på hälsen samt på sidorna, och sen när jag har suttit eller stått ett tga kan jag nästan inte ens gå för då är jag jättestel i höfterna. Haha, man känner sig som en kärring men efter den här helgen är det förstårligt, jag har stått och gått i 3 dar, har inte suttit mkt eller. jaja, nu ska jag ut och mocka samt duscha hästarna lite.
Puss !


inköpen. Amanda ser du filmen? Jag kunde inte låta bli, nu kan vi se den här också (; .

marknad, haha spelarna (;

Pirog med mamma och Matilda.

Mamma (:

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback