skolavslutning.

Hej !
Hade jätteroligt igår, hämtade upp klassen på skolgården vid halv fem sen åkte vi runt ett tag, drog till Mo sen Lisa hade ordnat fest där, så där grillade vi och hade det trevligt. Sen åkte vi iväg med vagnen igen, runt i Ockelbo ett tag, sen tillbaka till Mo. Då kom det en massa mer folk, eller de andra niorna och några fler.
Champe kom runt nio, aspackad kunde inte ens stå, men efter ett tag fick jag henne att nyktra till. Tydligen hade hon sagt hela vägen upp till Mo att jag skulle döda henne, haha gumman ! <3 Polisen var där ungefär hela kvällen, hämtade två st.
Vi åkte hem runt tolv, då fick vi inte vara kvar nå mer :) . Hade iaf en jättelyckad skolavslutnings kväll och jag kommer att sakna 9A så otroligt mkt. Men jag blir så trött på folk, som måste lägga sig i saker som inte angår dem. Kan också berätta att jag och Therese var de enda niorna (av de som var där) som inte drack en enda droppe. (: .
Nu ska jag snart ut och rida, ska försöka få pappa att köpa pizza åt mig och Lars, men de lyckas vi väl antagligen inte med :/ .

PUSS!




innan vi åkte iväg (: .

haha i vagnen innan kyrkan (:

therese och jag i regnet.

Olle, Voung, Adam, Rasmus och Albin.

Bästa vän och jag <3

I will miss you <3

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback