Sikta mot stjärnorna 2009.

Hej !
Ja då var det klart, det var det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Nu kan jag äntligen berätta, vi var Grease med greased lightning. Åhh vad kul det var, på första "konserten" inför skolan gick det skitbra, då slutade vi som 3:a . Jag med bandage över knäna eftersom jag har bränt bort allt skinn. Sen på den allmänna konserten kom vi 2:a, vi är nöjda med resultatet och är skitdepp för att det är slut nu. Men vi får väl ha våra spelningar i sommar (; kanske marknaden? hahah.
Förressten nu har jag duschat håret, masserat in diskmedlet yes tre gånger sedan schampoo och balsam på det. Brylcremé vill inte försvinna så lätt. Stockholm imorgon, grönan (; .

Nu kommer det en massa bilder som får tala för sig själva.


Champe syns inte .

Håret var mkt bättre på kvällen. (på mig) .


Liw med Whiskey Lullaby.

1000Miles


Ewe och Clara .

Puss


Video kommer när jag har klippt till den lite (; .

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback