onsdag, en veckas sommarlov.

Hej!
Har varit ute och ridit på Myska, hon var spänd som en, ja jag vet inte vad. Har lagat mat till mig och brorsan också, det blev min specialitet, tortellini, ostsås & broccoli. Gott! Ska ut i stallet igen nu och mocka samt smörja allt jag har i sadelkammaren, får se om jag hinner allt annars får jag ta hälften nu och hälften imorgon, det är ju en del. Vilma hade två lösa bakskor igår också, vi helt enkelt ta och plocka bort dem, men imorgon komer hovslagaren kl: 07.30 eller var det 08.30? Har nästan för mig att det var halv åtta, så då blir de fina i fötterna igen. Just nu ser de ut som några renar på sommarbete eller nåt, haha dom är långa iaf. Min farbror fyller år idag, så jag kanske går hem dit och grattar lite, men det är ju inga problem han bor ju i granngårn så det ska jag nog hinna med, får väl se hur jag gör.
Ha de bra så länge !


Ytterligare en osminkad bild på mig, har snart inte sminkat mig på en vecka, skönt ! Slutat platta håret också, spelar ingen roll det ser ju ändå lika ut, nu tar jag bara luggen (; .


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback