Min bästis är bäst !

Godmorgon !
Vi hade inga mackor hemma, så nu är mamma och handlar och jag väntar.
Men så länge så har jag Champe att underhålla mig med, hon är bäst ! Ni måste var fruktansvärt avundsjuka på mig, för att man kan inte ha en bättre bästis, idag ska hon komma och hjälpa mig med hästarna, bara för att hon vet att jag är trött (: . Hon ställer alltid upp, dessutom så var hon nog räddare än jag när jag fastnade i Insane. Åh, ni fatar inte hur mkt hon betyder för mig, och det som betyder mest är att efter sommaren kommer vi att hamna i samma klass. Äntligen (; .

Simply the best, fuck the rest !


Kommentarer
Postat av: Bästis<3

Åh(: <3



Du är det bästa som har hänt mig, du betyder så enormt mycket för mig. Och när du fasnade i den där pittkarusellen så var jag skitorolig ju, Vill ju inte förlora en sån underbar än! <3



Om vi inte hamnar i samma klass så ska jag ge allt för att vi ska hamna i samma klass. Det har vi längtat efter i 4år nu. ! <3



Älskar dig gumman<3

2009-06-07 @ 09:52:27
URL: http://champe.blogg.se/
Postat av: Sarah

Du jag måste fråga dig, hur har du fått den dära signaturen elr vad man nu ska säga , / e.h ?! Försöker fixa en sån ja med, man hittar inget :S Lust att hjälpa ?! ( :

2009-06-07 @ 16:06:21
URL: http://teef.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback