LÖRDAG ! My sweet sixteen !

Till att börja med vill jag tacka alla som grattade mig igår, jag fick hur många grattis sms som hellst, och tack till er som grattade mig muntligt också. Nu var jättegulliga allihopa, tror faktist inte att så många har grattat mig förut.

Haha, det var en aslång födelsedag, den började ju redan på marknaden, sen på motgon väckte familjen mig när de kom in och sjöng, jag fick en jättesnygg mp3/ipod, lite kläder och smink, samt biljetten & resan till peace and love.
Jag och syrran åkte iväg vid 11.00, var framme vid halv 1. Det gick jättebra att hitta dit och så, men sen hade vi lite problem med att komma till huvudingången. Ashett var det också. Va gick runt där och väntade på spelningarna, orkar inte skriva så mkt om det, ni får se bilder istället. Kolade på miss Li, hon var jätteduktigt live. Stod längst fram. Säkerhetsvakterna bjöd på vatten under hela konsertens gång, en tjej svimmade nästan. När hon var klar var det väntan igen, åt friterad banan. Sen började money brother, vi låg och lyssnade på dom, sen blev det winnerbäck. Han var duktig och så, vi stod längstfram fram där också, eftersom vi gick dit en timme tidigare, men jag är dock lite besviken på att han hade en masa låtar som man inte kände igen, och det var inte bara jag som blev det. Jag hörde flera som tyckte samma sak men annars var det bra. Tidigare innan han började sa jag till Matilda att det skule vara bäst om Miss Li skulle komma in och köra deras låt tsm, näst sista låten då kommer hon in, usch jag får rysningar jag bara skriver om det. Det var bästa låten. Sen blev det Hellström, höjdpunkten på kvällen. Det finns inga ord som beskriver hur lycklig jag var.
Nu har jag ingen bra kvalite på bilderna,eftersom jag använde mobilkameran hela tiden .

Lunchen.

Miss Li.


Friterad banan med glass. (Y)


Moneybrothers spelning.

Matilda och hennes älskade midjeväska som jag hängde på en massa på (;

Lars Winnerbäck.


Miss Li, med om du lämnar mig nu, tsm med Lasse.


Lars Winnerbäck och hovet.

Håkan Hellström, du är bäst och jag älskar dig och dina låtar !





Kommentarer
Postat av: Rosa

Grattis i efterskott! :D <3

Skapligt avundsjuk jag är på er nu, jag vill också se Håkan och Lars :P <3

2009-06-29 @ 23:57:02
URL: http://enrosagnu.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback