I´m in love with a fairyföl (;

Hej!
Haft en helt okej dag (; Jeanette (blondie) kom hit, hon hängde med mig ut med hästarna jag red och hon körde Vimsan. Red upp en sväng i skogen och när Jeanette skulle vänfa Vilma så slängde sig hon rätt ut i skogen över ett diket så både hästen och vagnen fastnade, dessutom plöjde dom ner ett decimeter brett träd haha. Det vara bara att ta av henne vagnen, ta ut hästen och vagnen och sätta fast den igen. Det hade ju kunnat gått illa men jag kunde inte låta bli att skratta, bara för att det var just Jeanette det hände. Men sedan gick det bra hela vägen hem igen. Tack bejbi för att du hjälpte mig, det uppskattades. När vi kom hem så duschade jag, sen drog vi till ridskolan och kollade på när Corona tömkördes, de gick bra. Drog hem till Champe senare, tänkte bada men det var bara 24 grader i poolen så det fick vänta tills det blir lite varmare, och jag är ju dessutom fortfarande förkyld efter 15 dagar. Något trött på de nu kan jag säga.

Sen åkte vi och kollade på en veckas gammalt föl, det sötaste jag sett någon gång tror jag. Senare blev det film, kollade på Talladega nights, haha den passade både mig och Jeanette så bra, samma huvudperson som i filmen night at the roxbury, och han är bäst. Det var ungefär samma stil och humor på den filmen som roxbury så den uppskattades mkt.

Imorgon blir det dubbellskoldag, först på dagen och sen på kvällen. Och vart ska jag hinna rida någonstans?
aja, vi höres väl (; .


efter att de hade kört åt skogen, haha passande uttryck. Jag höll i båda hästarna och Jeanette spände.

Pysken var taggad på att få komma hem igen.


inga kommentarer !


sötfölet !

I mitt hjärta kan jag säga !

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha oki (: Lät svårt för mîg :P för man kan juh gö att det kommer av sig själv :P Ska försöka då iaf (: men har inge ph, eller snygga texter .. :(

2009-06-08 @ 19:24:29
URL: http://teef.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback