hitta rösten !

Usch vilket väder, det är typ storm ute. Jag hade precis tänkt sätta på mig ridkläderna och ta en sväng med Vilma, men det får väl vänta tills kvällen då. Hoppas på finare väder då, men jag rider även om vädret är kasst. Sånt är livet.

Träning idag, dansen satt men sången. Vad ska jag säga jag kan inte ta det mörkast så försvinner min röst. Oj, jag kom precis på det finns bara mörkt i den där låten. Får väl mima annars då, men då är det upp till de andra att sjunga utav bara helvete ! . Haha, inget seriöst precis men skulle vara kul om man inte tappade rösten i refrängen. Nu känns det som om jag har klagat hur länge som hellst, aldrig något positivt. Jag har blivit ett neggo, irreterad är jag också. Men det är inte så lätt när man är förkyld.

Ska krypa ner i soffan och kolla på tv nu !

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback