Glad midsommar !

Hej !
Precis ätit lunch, den bestod av köttbullar, färskpotatis medgräddfil och gräslök. Lite sommrigt sådär (;
Var ute och red Vimsen för ett litet tag sedan, de gick bra men när vi kom in i flaggbacken påväg mot stenbäcken så hade de ramlat ett stort träd med kvistar åt alla håll, rätt över vägen. Men som man säger, inga hinder är för stora att övervinna. Sagt och gjort, vi provade lite olika sätt, det var för lågt att ta sig under, för högt att ta sig över, för brett att ta sig runt. Fanns en annan skogsväg runt, gick in på den några mter men där hade de ramlat tre träd, fast envis som man är så ger man ju inte upp. Tillslut hittad jag en gammal övervuxen väg, åt andra hållet innen i skogen som ledde en liten bit, sen efter den gick vi rätt ute i skogen, till slut kom vi ut men då var det bara toppen på trädet som hindrade oss¨, så jag ställde mig på den och vimsan hoppade. Visserligen landade hon på min fot, men vi tog oss runt och det var huvudsaken, se kunde vi fortsätta våran ridtur utan några problem (: .
Nu ska jag snart gå och duscha, måste ju fixa mig lite, sen tar jag och Champe mopparna till Linbo, medans de andra åker bil (: Men vi får inte plats.
Hörs imorgon, ha en fortsatt trevlig midsommar.


visst har jag gjort det fint på tavlan i stallet? (; hahah blomman är ny, kolla inte på hästen xD

jag hade stallhjälp, hon fick rida med en bit sen.

mys (; (jävla polyper) (;

småkossorna har vuxit upp, de går där varje sommar. Såg dom den första sommaren när de var småkalvar,dom har rymt hem till mig en gång förut också (;

här är trädhelvetet, men på bilden hade vi nyss tagit oss runt (;

här hoppade vimsen (;

Kommentarer
Postat av: Tess

hahaha "Jävla polyper"



du jag måste snacka med dig nån dag sen, för vi har fått ett litet roligt jobb i Augusti :)

..och förresten så måste vi hitta på nått nån dag :)

2009-06-20 @ 18:01:44


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback