FREDAG!

Marknadsdfredagen, jag jobbade imellan 11.00-16.00. Skulle ha jobbat ända till klockan 20.00 men det var inte så mkt folk så de klarade av munkrullningen själv. Ska jag vara ärlig så tyckte jag att det var skönt, det var jättevarmt ute och Mikaela och Jeanette skulle åka till Lisette runt 18.00 och grilla, det skulle jag inte ha hunnit med annars, fastän jag skulle behövt pengarna för de där timmarna som jag inte jobbade men ändå.

Åkte senare till Lisette och gillade som jag även tidigare skrev, hade trevligt där, sen drog vi fram och gick runt lite. Träffade på syrran och hennes kompisar bestämde oss för att gå in på öltältet, det tog några försök innan dom släptte in oss, eftersom dom kollade leg. Medans Matilda och gänget gick in så satt vi utanför och peppade upp oss, för in skulle vi. Sagt och gjort, Jeanettes brorsa kom och drog med sig henne in, jag och mickan tänkte planka, eftersom dom hade nekat oss några gånger redan. Men sen gick jag ensam och beslutsam, hälsade på vakten och hick rakt in, sen gjorde Mickan samma sak.  Dansade där tills 02.00, cycklade hem sen. Rolisgaste marknadskvällen någonsin.
(Tog bara bilder hemma hos Lisette, de andra ska dom skicka till mig senare)



Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback