en vanlig lördag.

Hej !
Bästa vän kommer snart hit, hon orkade inte först men jag övertalade henne att komma, får väl se vad vi hittar på, antingen kollar vi film eller så kanske vi tar en promenad, å bara snackar lite kan vara rätt skönt det med, bara det har slutat regna. Hann inte blogga igår kväll, hade som jag tidigare sagt gäster, och när dom hade åkt hem satt jag uppe och höll Niklas sällskap till ca: 01.30, han skulle in och hämta Matilda i Sandviken, så ärligt talat orkade jag inte blogga då. Inte nu heller igentligen, har varit ute och ridit idag, båda hästarna. Inte världens bästa väder men vad gör man? Dessutom tycker jag att det är rätt skönt när det duggar mot ansiktet. Nu måste jag få Jeanette att komma hit.
Puss så länge !


GRATTIS SYRRAN !

flummbild <3

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback