akta er för svarta katter

Nu har jag lärt mig en läxa, håll inte i en svart katt om du har ett vitt linne på dig. Jag lovar er, linnet är inte vitt något mer sedan. Blev tvungen att ringa mamma, som tur var hade vi en sån där klädvårdsrulle hemma, som tog bort allt hår. Har varit ute och kört cross med brorsan, eller han har bestämt sig för att lära upp mig, innan vi gick ut så hade Lars väldigt bråttom, han var så fruktansvärt ivrig. En dröm skulle väl gå i uppfyllselse om jag sålde hästarna ochj började köra istället. Men de gick bra att köra, haha körde inte direkt så länge, inte heller så kompplicerat, några vändor runt ladugården bara. Ska hänga med upp idag och kolla på hans träning, sen kommer Jeanette och sover över.
Ha de bra så länge, skit i och läsa alla bloggar (förutom min) och gå ut i solen istället, så länge den finns här.


nejnej, gör inte som jag.



Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback