tisdag.

tisdag kväll !

hej, jag har just kollat på andra avenyn och skrivit klart den sista raden i mitt so arbete.
Jag skulle hft med 4 olika punkter, men jag kommer inte på en fjärde så det får räcka med 3, han kan ju inte sänka mitt betyg.

träning idag, det gick sådär.
Funderar på om Vilma är förkyld, hon blev så trött och hon har hostat hemma nu också i ungefär en vecka såatt.
vi hade markarbete/hoppning. Hoppade serier och några få banor. Dock så hoppade jag inte så mycket när Vilma var vrong och trött. Jag vill ju inte riskera någonting, och tvinga henne till någonting när hon inte vill. Det är inte värt det.

annars så har det väl vart en ganska lugn dag, tråkigt i skola på elevarbetsiden när vi gick igenom nationellaproven.
men men .

har inte en sådan blogglust idag, så vi hörs imorron.

ha det / e.h ;)

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback