my super sweet sixteen.

mtv i mitt hjärta, klart bästa kanalen.
Har nästan just precis suttit och kollat på made och my super sweet sixteen.
kanoners.
men jag tänkte på det jag fyller ju 16 i sommar, men jag tror inte direkt att jag kommer få en fest på över 50000kr :P
jag nöjer mig faktist med att det är fint väder ( utan regn) och att några vill komma på min och champes planerade fest :) .
hemma hos henne då förstås eftersom hon har pool :)

imorron ska vi välja till elevens val igen, shiit.
jag kommer aldrig att klara av sikta, men det skulle vera skitkul att vara med.
asså jag får se hur jag gör, är jag med så blir det iaf i en grupp :) .

nu har all snö försvunnit, det är verkligen kolsvart ute, och dit ut ska man sen och rida efter maten.
längtar till den 8/2, hade tänkt och tävla då. :) har inte tävlat på nästan 7 månader . 
kommit av mig lite.

tråkigt inlägg jag vet, men mitt liv är inte kulare just nu.

nää nu ska jag gå och käka, hörs senare / e.h :)
puss <3


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback