invandrar fientlighets föredrag. (y) not.

Jag är en aning irreterad och uppretad just nu, fast det har jag varit i princip hela helgen.
Lärarna tvingar mig att gå till kyrkan imorgon, på kvällen.
För att lyssna på ett föredrag om invandrar fientlighet. Visst det är ett bra syfte, men det krokar med min träning.
Och dessutom har jag hoppträning, jag har inte hoppat bana med Vilma på ungefär 2 månader så det skulle behövas tränas lite till tävlingen. Jag har heller inte tävlat på sju månader. Så vi är verkligen beroende av den där träningen.
Men lärarna lyssnar inte, de svarar mig bara kaxigt när jag försiktigt och lungnt försöker att förklara vad jag ska göra. De tar tillfället i akt att uttnyttja sin "lärarmakt" .

Jag hade tänkt att gå till rektorn idag, och prata med henne. Men bara för det så är hon inte här idag, hon är på ett möte.
Så nu har jag ingen aning om hur jag ska göra. :/ .

De kan inte bara komma med en tid och en plats, och helt plötsligt är vi tvugna att vara där då.
Vi kanske har andra planer, låt oss vara i skolan på dagen och plugga som elefamter på fritiden. men ge oss skolk för att vi satsar på träning och hälsan. Där tar det stopp.

De kan glömma mig i kyrkan imorgon, jag ska komma på ett sätt att slippa.
Tror ni att man kan fejka blindtarmen eller någonting? (; .

haha ha det bra / ellen.

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback