influensa ?

great !
jag håller på att bli sjuk, har känt av huvudvärken hela dagen och nu har jag feber också.
det skulle ju vara konstigt om jag inte blev sjuk eftersom nästan alla går runt och snorar för tillfället.

Suttit elevärd i dag, hade tänkt att plugga fysik, men det gick inte riktigt att koncentrera sig där nere.
Fast provet gick bra ändå, trodde inte att det skulle gå så bra som det gick, hoppas på ett vg iaf. (:
gick hem från skolan vid 14.00, gick förvi bon och ringde Jeanette och bestämde att vi ska gå på "yes man" imorgon. (:
sen ska vi hem till henne och spela x-box.
Vi kör nog need for speed igen (:.
 
Träningen igår kväll var jättekul, vi fick hitta på en egen bana på 10 hinder, och hoppa den några gånger.
Vilma var duktig, men inte riktigt fram för skänkeln. Men det gick bra ändå. 

Det känns inte som om jag  fåt till några bra blogginlägg nuförtiden :/ .
Får jobba på det.

Nu ska jag äta kötbullar och spagetti !
ha det bra puss/ e.h (;

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback