idag för 12 år sedan föddes en lillebror.

Dagen tillägnas Lars !

lars förra året
(bild ifrån förra året)

jag känner mig besviken, jag är så grymt sugen på pizza och blev lovad det iadg. Men nejnej då får man sitta och äta på en kyckling istället. Fast, det var rätt gott det med.
Men jag hoppas fortfarande på pizza till ikväll.

Efter att jag hade mockat åt Vilma och Snutte (kaninen) så gick jag in och duschade, men man hade ju inte precis väntat sig att gästerna skulle sitta utanför i vardagsrummet när man kommer ut i från duschen endast iförd trorsor och bh.
Lite chockad måste jag ha sett ut, men som tur vr var det inga fler än farmor och farfar.

Lars har fått en soffa idag till rummet, fan jag vill också ha hans rum, det är lungt mycket snyggare än mitt.
Pratade om att champe skulle komma hit en sväng, men hon är barnvakt så den ideén sumpades rätt snabbt.

För ett tag sedan kom mormor och morfar, kusinerna i huset brevid har också varit här, liksom farmor och farfar, får väl se sen vilka som kommer. Blír väl ett antal kusiner till.

Ikcäll klockan 21.30 på fyrann ska jag iaf kolla på filmen world trade center, önskade mig den i julklapp.

Rörigt inlägg, jo tack jag vet.

ha det bra / e.h (;

jag har inga bilder för tillfället orkar inte lägga in i datan :P


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback