flummkväll och flummväder !

hej ! (:
gud vilket urväder, det var rena rama snöstormen när jag red ut idag, det tog emot en aning innan man gick ut till stallet. Det lär jag erkänna, men jag kom på världens smartaste ideé !
När man rider och det snöar och blåder samtidigt då är det inte trevligt, man får allt i ansiktet och snön hamnar i ögonen och då ser man inte ett dyft, men jag gick och hämtade mina crossglassögon och satt dom på hjälmen sen drog jag upp huvan och stängde för för munner.
Voila, jag märkte inte ens att det snöade sedan. (:

men ändå man blev rätt förvånad, när det först snöade sedan slutade det och det började hagla, sen började det regna och sedan snöade det igen :P
april snart eller? .

jag var med jeanette igår kväll, vi hade så sjukt roligt.
Först gick vi på bio, "yes man" . När vi kom dit så var det bara jag och Jeanette där, vi hade full valfrihet på att välja platser. Sen kom det 4 till. haha ockelbo !
Och som vanligt hade bion en utlottning på en gratis biobiljett, den vann jeanette. Hon blev jätteglad och råkade göra hitler tecknet :P .  Filmen var bra iaf, det var bara jag och champe som satt och skrattade filmen igenom, gå och se den. Sen gick vi hem till mig, fick skjuts härifrån till henne. Sen spelade vi need for speed, och hade det trevligt. Klockan 02.14 nån gång så började vi att sola solarium, jätteskönt och varmt !

Vi somnade väl runt 5, jag i hennes säng och hon på golvet eftersom hon inte orkade gå och bädda upp en till säng.

jaja, det var väl det. hoppas ni fattar nåt utav det jag skrev (: .
ikväll ska jag bort och hälsa på hos nåra stycken, fika och sjunga singstar.

ha det bra / e.h (;



såhär grymt snygg var man idag när man red .

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback