... finns ingenting mer att

fy fan (ursäkta svordomen) .
vissa dagar önskar man att man aldrig skulle ha klivit upp ur sängen.
allt började med att jag sov över, rejält och sedan har allting urartat sig mer och mer.
Undra hur många gånger jag har gråtit idag, 3, 4 5? kommer inte ihåg, jag som alrig gråter.
nej usch nu vill jag bara att champe ska komma .

men undrar när hon kommer? , hmm ensam hemma just nu.
Det är bara hon som kan rädd min kväll nu.

puss, nu ska jag ut i -16 grader och mocka åt hästarna.
ha det bra, / e.h <3

Kommentarer
Postat av: amanda

hatar sånna där dagaar :/

Ring om du vill snacka . Finns alltid här för dig älskling <33



( när det är -16 grader är inte kul att ha en häst haha )

2009-01-16 @ 19:31:56
URL: http://ilovemybigego.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback