ett långdraget föredrag

Blogg: 20/01-09 kl.20.57
internet sega så jag får publicera mitt tidigare inlägg nu istället.

Ja, nu var det här i alla fall avklarat.
Nu har jag suttit i kyrkan i två timmar och lyssnat på en gubbe som har pratat och pratat.
Det var intressant men det var inte direkt värt att skippa en ridlektion för det.
Jag blev iriterad på folk som satt och pratade bakom mig och sparkade på kyrkbänken. Och på den satt satt och tuggade tuggummi och drog det in och ut i munnen hela tiden, satt och snurrade etc. äckligt.

aja, nu har man i alla fall en ledig dag framför sig, + en massa plugg.

På kvällen imorgon har jag ridlektion . (:

Nu ska jag kolla på andra avenyn. Ha det !
Puss / e.h :)

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback