en massa frågor .

var ett tag sen nu (;
jag orkar inte med någon seriös skarp bild !


Din kropp:
hur lång är du: typ 162.4
vilken sko storlek har du: 37
är du nöjd med din kropp:  kan man någonsin bli nöjd?
skulle du kunna plastikoperera dig: vid akutfall .
välj en sak du tycker är fulast med dig: min käklinje.
vilken ögonfärg har du: blå
vilken hårfärg har du: brun (:
har du lång överkropp: Normal
har du långa armar: normala?
har du långa naglar: lagomt.

Dina känslor, tankar och humör:
hur är ditt humör nu: trött
vad tänker du på just nu: att någon borde ta och skaffa sig ett liv :p
saknar du någon just nu: mjoo.
gillar du någon: såklart .
är du kär: nopp .
är någon kär i dig:  det tror jag väl inte .
älskar du någon: yes.
hatar du någon: :P
hur är du om du är hungrig: arg (:
hur är du om du är trött: arg .
om du sovit i tre timmar: glad, flummig (:

Dina önskningar:
du skulle egentligen velat heta: ingen aning, alice kanske.
du skulle egentligen velat bo: miami !
din högsta önskan är: att få alla min önskningar uppfyllda.
du skulle vilja ha: en glass .

Ditt rum:
vilken färg är det i ditt rum: vitt och grönt.
har du en tv i ditt rum: ja.
har du en dator i ditt rum: nej
har du en säng i ditt rum: ja? (:
vilken färg är ditt påslakan: grönt.
har du kläder på ditt golv:  nej, städa igår . (:
har du tidningar på ditt golv: ----II------
har du något annat på ditt golv: två mattor (:


Kommentarer
Postat av: champe

jag då? :P jag älskar dig ju ;)

2009-01-22 @ 19:51:15
Postat av: amanda

Du är alltid lika fin

Älskar dig gumman<3

2009-01-23 @ 16:23:45
URL: http://ilovemybigego.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback