Äntligen fredag!

Skolan idag, det bli bara bättre och bättre. Jag skrattar så mycket omdagarna så jag har träningsvärk i kinderna och jag natar att de flesta känner av samma sak. Ska snart ut och rida ska bara äta lite först. Jag har längtat till den här dagen hela veckan, ska slappa framför tv´n hela kvällen med chips och dipp. Imorgon blir det insparken. Men nu kommer bilderna som jag har lovat. Har faktist skärpt till mig och tagit kort.

Hahah, om nu undrar så var det bara jag och Jeanette där.

Jonna :)

Fanny

Nathalie :)

Happy round face! :D

Kommentarer
Postat av: jeanette

hörredudu, det är ju mina kort :) Det är jag som har knäppt dom.. ;) fuska inte nu<3

2009-08-29 @ 12:34:35
URL: http://edmanjeanette.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback