Henri de rivel!

Gud vad jag uppdaterar kasst, men jag tänker inte be om ursäkt heller, för de är min blogg och mina villkor. Här brevis mig ligger  Syrran & Rebecca och grinar, de kollar på extreme home makeover, så fruktansvärt sorgligt. Jag sitter och söker lite på min första läxa i medecinskgrund. Glömde att berätta igår att vi lånade hem en sadel igen, och tro det eller ej men den passade på Myska. Trodde inte att vi skulle ha en sådan tur, ska formodligen köpa den så nu slipper jag sitta och rida dressyr i en hoppsadel. Blev så lättad igår, riktigt skön är den också. Det är en Henri de rivel.
 Nu ska jag fixa naglarna, (igen) Ska försöka... haha nej ni får se sen om det blir lyckat. Massa pussar ( e.h <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är bra sadlar det;P

2009-08-24 @ 21:55:46


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback