Tattoos !

Sitter och kollar på lite olika tatureringar och hittar ganska många "udda". Ni ska få se några av de värsta exemplen.

Vem vill ha sånna här på huvudet?

Och de här är bara....äckliga!

Rätt häftig, och snyggt gjord. Men nej, den funkar inte!

Det här är min favorit, sa till farfar tidigare idag att han borde ha en sån här. Asläcker!

Men den här är riktigt snygg, skulle lätt kunna ha en sån här.

Hittade många fler, och mkt värre. Vissa undviker jag att lägga upp här och vissa funkar inte att ladda upp. Ni vet blogg.se´s uppladdningssystem är inte alltid på topp. Nu ska jag sova, hare bra sovgott!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahahahah vilka roliga!Jag ska sätta en på sidan sen som på den sista bilden , ska en en blomranka där =)

2009-08-25 @ 23:18:15
URL: http://sofsan.blogg.seg.se
Postat av: maddie

Den med katten va äcklig, ser verkligen ut som ett skrynkligt ja du vet haha

2009-08-25 @ 23:40:38
URL: http://princessmaddie.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback