tältdags (;

Hejhej!
Har precis kommit in ifrån stallet, när jag red så var det nå så kopiöst med mygg. Trodde att jag skulle bli tokig, fick inte en lugn stund. Hade svarta fält av mygg på benen hela tiden, Myska blev irreterad hon med. Men nu ska jag ta moppen och dra hem till Jeanette, blir tältning för oss. Och hör och häpna, det blir första gången utanför staketet och utan el. Hur ska vi klara oss? Vi är ju sådana lyxtältare med tjocka madrasser, dvd, el mm. Aja, nån gång ska ju vara den första. Förr idag var jag och Jeanette och åt på café trillin, det var jättegott men de hade ingen Chai latte. Tråkigt. Sen var jag och jobbade samt åkte till ridskolan och hjälpte Jeanette med att ta bort en hage.
Puss!


Toast, sallad och rhode island.

Nu är de snart dags och skörda igen, asskönt! Då får jag intervall träna hårt igen!

Kommentarer
Postat av: Paulina

fin blogg (:

2009-08-06 @ 08:17:31
URL: http://paulinabladh.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback