sen update!

Haha, gud så såligt jag uppdaterar, det är skrattretande. Men vem vill sitta inne framför datorn när det äntligen är sol och värme ute? Inte jag iaf, har tältat med Jeanette både ons-tors. Jätteroligt, men brist på sömn. Igår slockande jag med kläderna på under mitt duntäcke, äckligt varmt när jag vaknade. Sen idag drog jag, syrran och Jeanette in till Valbo. Inhadlade en kjol tills nästa helg när jag och Jeanette ska vara servetris på hennes mammas 50:års fest. Skitsnygg! Ett midjeskärp med nitar, hårband, en lampa (pappa hamrade ju ner den gamla) och ljus. Blev också med i ikea family. Men de berättar jag mer om sen ikväll/natt. Måste ut och hjälpa mamma med mockningen nu. Puss!


Servetris, vad tycks? (;

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback