Nagelfix!

Åkte till ridskolan en sväng, skulle hämta upp lite saker som jag hade spritt runt lite överallt, bla. mina jeans och en tjocktröja glömt i Ekbo, mitt paraply och en plattång som jag inte ens har saknat, haha. Har tydligen varit utan den sen den 4:de Juli. Hur det kan vara. Åkte hem runt 8, kom på efter vägen att jag hade lovat min arbetsgivare att jobba idag. Roligt, bara att avbryta hemfärden och sticka och jobba. Men la på en jäkla speed så det tog inte en så lång tid. Nu ska jag fixa naglarna och se över vad det blir för kläder imorgon. Nu är man tvugen att börja med det igen, gud vad jobbigt, men jag har typ aldrig tid samma morgon så de är lika bra att lägga fram det dagen innan.
Massa pussar / e.h

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback