Kyras abc övningar!

Ridningen gick verkligen jättebra idag, trodde att det skulle gå mkt sämre efter den senaste veckans resultat. Men både hon och jag var avslappnade och verkligen koncentrerade oss på vad vi gjorde. Gjorde Kyras abc. En jättebra grundövning att träna och sedan komma tillbaka till. Den får verkligen Myska att slappna av tillräckligt, och hon blir mjuk och följsam. Perfekt att rida fra på inför en tävling. Orkar inte gå in på vad det är, ni som vet förstår och ni andra, om ni är intresserade kan ni söka på det eller fråga mig så förklarar jag där. Det känns så bra att rida för Helena, på alla sätt.

Jag är väldigt dålig med bilder, skäms nästan. Men nu är det slut med det, bilder it will be!
En massa pussar, sov så gott! / e.h

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback