Filmkväll med syrran!

Fortfarande trött på att dt inte funkar att mobilblogga för mig, varför?
Jaja, vi hade det riktigt trevligt iaf, när vi kom in så gick vi till Java och åt, för mig blev det en supergod tacopaj med sallad, synd bara att det vara så mkt köttfärs i mitten, är inte så stormförtjust i det riktigt. Matilda tog en lax & chevre sallad, det ska jag nog testa nästa gång. Fast en annan, jag äter ju inte fisk. Efteråt så blev det en chailatte och vi satt och snackade ett tag innan vi hämtade ut biljetterna. Filmer var jättebra, fast den kan ju inte mäta sig med böckerna. Många detljer är borta osv. Ska bli kul med sista filmerna också, men hur ska de igentligen göra då? De ska ju dela upp den i 2 olika delar. Hur ska man kunna göra ett bra slut då? Nej, jag tkr de ska köra på hela filmen på en gång. Jag kollar gärna på långa filmer.




haha, först var det bara vi där. De kändes lite som"ockelbo bion" då! :P

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback