Fest & stuff!

Hello you!
Jag ska väl äntligen komma med min efterlängtade uppdatering nu, hade inte orken igår. Helgen spenderades nere i Ekbo, vi hade jättetrevligt dock var det väldigt kallt att sova i tält. Jag vaknade många gånger och trodde att jag hade förfrusit fötterna. Som jag tidigare har skrivit var jag och Jeanette bartendrar, av den bästa sorten med, så vill ni ha druinkar blandade är det bara att ringa till oss. Trots att vissa incidenter inträffade *hosthost* Jeanette. Men tänker inte gå in på det nåt djupare, dom som var där vet & det räcker. Det var oförglömligt iaf, och ett (ursäkta språket) jävligt bra slut på sommarlovet. Börjar ju nu till Onsdag, tänkte åka in till Gävle imorgon och shoppa lite, kan åka in på skolkortet. Får se om jag får Jeanette med mig också. Jag måste försöka hitta ett par nya skor, det är sjut hur slitna min har blivit nu, men ifs så köpte jag dem för ett år sedan också. Ikväll är det antagligen sista dressyr träningen för Lena den här sommaren. Ska bli riktigt kul och ta vara på det, sen börjar lektionerna igen på Onsdag. Har bytt ridgrupp nu, från hopp till dressyr. Efter träningen är det hårfärgning & prisonbreak som gäller, undrar när andra avenyn börjar igen?
Puss !

Kommentarer
Postat av: Tess

8 September börjar det ! :D

2009-08-19 @ 13:13:00


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback