vårsoool.

hej !
Vilket undebart väder det är. Har precis kommit hem fårn skolan, det blev en premendad idag.
Våren är världens bästa årstid, ma känner sig glad, människor börjar att synas utomhus, det är just ute om kvällarna. Och jag har sett blommor idag, 3 olika sorter. Vårblommor förstås.
Men jag kände de på vägen hem att jag inte skule ha behövt långkalsonger, täckjacka och vantar. Blev lite varm. Så nu sitter jag här i shorts för att svalka mig lite (; .
Ska nog sluta med långkalsonger nu (; . hahaha!

Idag när champe har slutat så kommer hon hit, då ska vi rida ut. Hon får väl ta Vilma då som vanligt (;
sen ska vi iväg och sola. Men nu ska jag ta moppen och hämta champe.

hon ringde precis.

ha de bra / e.h (;

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback