valborgsmässoafton. minnen.

Hej !
Håller på att packa ihop litegrann. Ska alldeles snart hem till Jeanette och fixa lite där. Sen blir det grilla med brudarna.
Ska bli jätteroligt ! .
Man kommer ju ihåg sista april förra året, först hade man ångest över att bli tvugen att åka på konfermationsläger i tre dagar. Dagen efter sista april. Sen så. jaa. hahahaah .
Jag och Matilda var ute och cyklade och kollade läget lite grann på byn, hittade på Jessie och Jeanette i perslundabacken. Där vet jag att vi plockade upp dem och sedan cycklade vi iväg.
Åkte förbi ett ställe där det var fest. Vi funderade över om vi skulle ta och gå dit eller inte. Så vi cycklade förbi huset ungerfär 7 gånger innan vi gick in.
haha, sen behöver vi ju inte nämna något mer, förutom att vi efter max 10min blev utslängda.
HAHHA, vilken fest va? Kan inte kalla det de direkt. Alla stod och söp i en trädgård runt en liten liten eld. haha.
Det var så tråkigt så att vi uppskattade att vi blev utslängda, då fick vi en anledning att gå därifrån så tidigt. hahah.
Men det tog ett tag innan de fick oss därifrån, de lär ju kämpa lite först :P

hahah, kan inte sluta skratta.
Men nu ringde Jeanette och vile ha hjälp med några möbler så jag måste väl packa klart och åka dit nu.
Hörs imorron.
Puss /e.h (;

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback