dagens.

tillbaka igen !
hemkunskapen är alldeles snart klar. finally.
Och jag borde igentligen vara ute och rida just nu, men mamma har övertalat mig att låta bli idag.
Lär väl antagligen erkänna att jag heller inte var så svårövertalad.
Jag är så otroligt trött, känns som om jag har ständigt hjärtklappning och kallsvettas för det mesta,ögonlocken är tunga. Är ständigt på språng.
Dagarna blir långa och vaknar allt senare och senare på morgnarna. Tur att moppen finns.
Därför bestämde jag nu när mamma gick ut i stallet och fixade. tack mamma.
Så jag slänger ihop ett inlägg, har ett starkt behov att skriva av mig lite, och inte om arvsanlagen eller någon soffas storlek. Nej jag vill bara skriva lite hur jag känner. Ibland känns det lättare om man har skrivit ner dom. Som om de har lämnat kroppen och står på ett papper. Antingen skriver jag av mig dom eller så ritar jag.
fast det har jag inte haft tid med nu på ett tag.

Men nästa vecka, är det temavecka i skolan. INGA LÄXOR eller prov.
Gjorde nationella i matte idag också, B-delen var mycket lättare än A.delen. Får kanske ett svagt G eller nåt.
Biologi provet igår gick väl skapligt, men det räcker nog inte till för att jag ska kunna höja mig.

aja skit samma ska slänga in tvätten i torktumlaren nu.
ha de bra / e.h <3


imorse, hade inte hunit sminka mig än.


Dagens outfit.
Jeans från BikBok
Tröja från minitryck.
Vitt baslinne från Gina Tricot.

Kommentarer
Postat av: jeanette <3

hello bby!<3



I miss you. (: <3



I love you! <3

2009-04-24 @ 17:53:05
URL: http://jeanettejessicaedman.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback