saknad.

hejhej !

tänkte passa på med ett litet kort kvällsinlägg innan jag går och sover.
Just nu sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström igen, går inte att sluta.
Skulle så jättegärna vilja gå på någon av antingen håkans eller Lars Winnerbäcks spelningar i sommar.
Vet att jag får med mig Matilda på lars Winnerbäck, men blir nog dessvärre ensam om jag går på Hellströms. Någon som skulle kunna tänka sig att hänga med?

träningen gick bra idag, men har kommit på att det är dressyren jag kommer satsa på med Myska. Hon är så otroligt fin när hon slappnar av, och jag litar mera på henne där. Hon behöver det lugnet, men aldrig att jag kommer sluta hoppa för det. :D

Fick reda på min preliminära intagning idag, kom in  !
Rätt skön känsla, dock så behövde jag inte vara orolig när lägsta intagningspoängen var på 120 p.
Så nu kommer jag tillbringa mina 3 sista skolår i Sandviken.
Känns så otroligt hemskt att lämna min nuvarande klass, vi har blivit så otroligt tajta det sista året.
Kommer grina satan den sista månaden. Men vi ska försöka hitta på någonting tillsammans igen ,har inte råd med en till skolresa men ska nog ut och tälta nu i vår/sommar för de som vill hänga på. Skulle vara roligt med så många som möjligt . :)

ha de bra , ska sova nu.
puss /eh (;


Aisse,Elina,Jessie, Jag och Lisa <3


första dagen i gotland. Evelina.


sittande; clara och evelina. Therese står.


Lisa & jag (;


kommer sakna.

Kommentarer
Postat av: jeanette <3

Älskade, jag kan följa med :D <3

2009-04-16 @ 17:21:23
URL: http://jeanettejessicaedman.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback