skärtorsdagen.

Hej !
Ska försöka slängta ihop ett inlägg, men jag har knappt någon lust.
Ibland försvinner motivationen helt, och man bloggar halvdanna inlägg bara för att man ska blogga.

aja, idag har det inte hänt ett piss, jag kulle inte till stan. Men det blev ingenting. Kände att mitt humör sjönk ganska lågt.
Just idag när jag skulle ha en "hästfri" ledig dag. Eller så hästfri som den kan bli, gick upp och släppte ut dom sen ska de väl mockas och släppas in med. Men ridfri då, om jag säger så.

får väl se vad som händer, har pratat med Therese, Hon kommer hem ifrån jädraås vid fyratiden. Då ska jag väl hitta på någonting med henne, får väl se hur det blir. Jeanette den apan svara inte i telefon fast ja har ringt henne typ tre miljoner gånger känns det som. aja, får väl ringa henne ikväll istället.

Ska snart äta mat, väntar på att ugnen ska bli varm. Jag ska äta potatisbullar, ressten av familjen åt pankakor tidigare idag, men jag var inge sugen. Säg pankaka och det vänder sig i magen. En degklump. Våfflor däremot går jättebra, men inte pankakor.

Jag orkar inte skriva om vad som har hänt tidigare i veckan/förra veckan.
men kan nämna lite iaf.
hag har tävlat, både lingondressyr och lokal hemma hoppning, varit ute och åkt med tess. mfl.
ridit, solat. bla bla bla.
där tog motivationen slut, likasom mitt inlägg.

ha de bra, får väl se om det kommer några påskkärringar senare.
puss /e.h (;


bjuder också på en jätteläcker bild, :D

Kommentarer
Postat av: jeanette <3

Hej, (:



Jag lovade aldrig, jag sa till henne att jag skulle försöka ha henne så länge som jag orkar.. <3



Men det kommer bli jobbigt <3

2009-04-10 @ 13:55:15
URL: http://jeanettejessicaedman.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback