påskafton !

Vilken undebar dag !
Det är hur varmt som hellst, red med andast en tröja och uppkavlade armar, det var ju nyss man förfrös öronen och grät när man kom in ifrån ridituren. Eller när jag blev tvugnen att ha glasögon för att kunna se någonting i snöstormen, iaf. Solen lyser, fåglarna kvittrar, sett några fjärilar och kalvar, dessutom har alla blommor börjat slå ut nu.

I know, jag skriver bara om vädret. Men det göe en så glad.
Idag har jag varit och handlat, solat, ridit, sminkat mig och hunnit läsa allas bloggar.
Men har dock inte plattat mitt hår än, eftersom Matilda har stuckit till skutskär med plattången. suck :/
min har slutat fungera, helt glapp.

aja, hon och Niklas kommer hit vid 5 tiden, då ska vi (jag + familjen + niklas) äta lite mat.
Blir dock ingen direkt "påskmiddag", Men det blir ost, skink och broccoli paj. mums.
Självklart, på de så blir de prinskorv, köttbullar och lax.

Sen ska jag hem till Therese, hon är ensam där. Får väl se vad vi hittar på (:
ska nog sjunga singstar.

Kul !

Känner att det kommer bli en fortsatt trevlig dag !
hade bra ! / e.h (;

fått påskägg idag också .

Dagens outfit:


linne - Gina Tricot
huvtröja - Wear It
jeansleggins - Gina tricot
solglasögon - H&M

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback