måndagsinlägg .

hejhej !
gårdagskvällen spenderades med Jeanette !
Efter att jag hade ridit, åkte jag till henne och kollade på filmen "låt den rätte komma in" .
Jättebra film, och jag förstår varför den fick 5 guldbaggar. En film om riktig ren vänskap.

Idag har jag inte gjort så mkt eller, jag gick upp och släppte ut hästarna och mockade, sen gick jag ut och red Myska. Det gick bra, hon var spänd men slappnade av efter några halvhalter. Dock så red jag i spöregn :/ .
Sen blev de Vilmas tur, hon var seg först men blev piggare mot slutet.

Finns inte så mkt mer att skriva idag tror jag, skola imorgon. Men börjar inte först efter klockan halv 10.
Nu blir det ducsh, och lyssna på Håkan Hellström.

Förressten, vad tycks om min nya header? Väldigt enkel, men ändå mera somrig än den förra .
Vad tycker du?

nu ringde Therese och sa åt mig att komma ut på gården, tydligen är hon och Björn ute och åker .
Ja jag lär väl gå ut då, och se vad dom vill (:

ha de bra /e.h (;


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback