härligaste lördagen på länge.

Trevlig dag igår, ska ta och sammanfatta den nu. Gjorde det aldrig igår eftersom, jag inte fick något tillfälle (; .
Det blev en "systerdag" igår. Jag umgicks med Matilda i pricip hela dagen. Vi hade det riktigt trevligt.

Vi tog turbosaaben och körde in till Valbo, vill ha den bilen nu (;, där gick vi och shoppade lite.
Det blev :
En grön vårjacka ifrån Carlings.
En vit supersöt bh från cubus.
En ny bikini
. haha, kan ni fatta att jag nu äger en bikini som jag kan ha? ofattbart (; .
Matilda köpte ett par nya ridbyxor, asläckra.
Sen gick vi och åt på Mc Donalds. Trodde att det skulle vara aspackat med folk där eftersom det är löningshelg, men det var nästan inte en enda kotte.
Sen åkte vi väl hem, var hemma ett tag innan vi frog fram med bilen igen och köpte glass.
Det vara både trevlig och mindre trevligt. Av vissa anledningar. Glömde min plånbok där också.
Sen drog vi ut och red i solen.

Så sammanfattningsvis hade jag en jättetrevlig dag, med ashärligt väder.
Men nu ska jag ut och rida, antingen Vilma först och Myska sen, eller Myska först och Vilma sen (; .

ha de bra /e.h (;


gammal bild sen i somras. Matilda & Jag.

Kommentarer
Postat av: jeanette (:

hello bby ! <3



Tack för kommentaren, HOST !



älskar dig <3

2009-04-26 @ 18:58:29
URL: http://jeanettejessicaedman.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback