söndag .

It's amazing
How you can speak
Right to my heart
Without saying a word,
You can light up the dark !

Vilma älskling, det är otroligt hur mycket jag älskar dej ! <3

Idag har jag varit på gpk (gävle ponnyklubb) . Matilda och myska har tävlat, dressyr .
I LC:2 så fick dom 53.93 %, det såg jättefint ut. Och i LB:1 fick dom 46. nånting .  inte godkända, fick inte riktigt ihop det eftersom både myska och matilda gjorde en jättebra ritt, en av de bättre dom gjort tillsammans ialla fall, men det kan ju vara så .Dom bytte domare, innan hennes klass också och hon var snål på poängen, det ser man också om man söker upp tidigare resultat. så är det poängras till tusen. 

när vi kom hem gick jag och red nästan på en gång. körde ungefär en halvtimmes dressyr på höåkern, sen vart vimsen för pigg och ingen av oss orkade liksom koncentrera oss på det nå mer , så då blev det mest galopp och bus .  Hon hade fina ökningar och fattningar, det är ett + !

Nu börjar snart Andra Avenyn, sen ska jag duscha. få se om det blir nån film, gick ett antal bra idag klockan nio.
ska vara barnvakt imorgon en stund på förmiddagen.

hade bra, hörs imorron / e.h (:

matilda & myska .
myska och matilda på dressyrtävling .

jag skulle ta ett kort på matilda, men mysk ville också vara med . <3
sötmyska .


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback