saturday night fever .

lördag kväll !

jag har haft en rätt så trevlig dag idag, jag gick upp runt halv nio, åt frukost bestående av frosties, haha jag vet onyttigt. men det är så otroligt gott !
sen gick jag och duschade och fixade i ordning mig, sen åkte jag, matilda, lars och adam till valbo en sväng, eller först var vi i sandviken på rusta, men det gick på 5 min. skänkte en krona till världens barn också. snålt, men hade inte mera löst :/ .
i valbo köpte jag ett par svarta benvärmare från gina tricot, en vit bh från h&m. (inte med på bilden pga. att jag har den på mig.) , bronzing puder, 3 trosot,  och en deo från h&m och en eversest jacka ifrån stadium.
Jag har aldrig i hela mitt liv köpt någonting rött förut, första gången . Men den passade bra .
sen köpte vi mat ifrån sibylla, kollade på kvittot och blev lite förvånad, det stod ... ähh kolla på kvitto bilden ist.

sen kom jag hem, gick och red lill vimsen, hon var duktig och söt som vanligt. har ätit lite strips nu, får se vad som händer senare.

ha det så bra, skriver mera imorgon efter tävlingen.
puss o kram / e.h (:

nästan alla saker.
jackan, trosorna, deon, pudret .   (bh´n inte med på bilden .
ni betjänades av söndag ?
alltså, kolla vem vi betjänades av.  kan man heta så?
haha, det blåste som sjutton.
haha, det blåste, så jag fick inte en enda normal bild, denna bjuder jag dock på !

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback