praoplatser, eller inte .

God kväll ! (:
idag har det vart en rätt lugn dag, drog till skolan till 10 fast jag började 11, vet inte men orkade inte vara hemma (:
cycklade lite lungt dit , skapligt kallt !
 
hade matte, lunch, engelska och NO.
på metten jobbade jag väl som vanligt, fast fattade nada, på engelskan satt jag och skrev om andra avenyn på engelska, och på NO kollade vi på någon konstigt barnsligt rolig film om kroppen, haha !

slutade vid 2 .
kom hem, hämtade posten, åt toast och ringde dagis om praoplats, jag fick plats där.
skapligt sur på syon när hon lovade oss plats på gäcle sjukhus, och sen kunde hon inte fixa det.
jag och Elina som sa åt henne första veckan i skolan och att vi ville vara där, men då svarde hon att det var lungt och att vi skulle komma tillbaka efter några veckor igen, och det gjorde vi men då var det också lungt, vi har varit in där i princip varje dag men hon har bara tagit det lungt, sen förra veckan började hon ringa, och självklart var varenda plats upptagen, fast hon sa åt oss att vi skulle komma in det var lungt. sen kom hon imorse och sa att jag fick plats i sandviken på dagkirurgin, och där var jag ju i somras och Elina KANSKE skulle få plats i ockelbo på sjöängsgården . kul !

men hur som hellst nu ska jag vara på gullvivan, det ska bli rätt kul det med (:
har ju kusinerna där :P
men elina, har fortfarande ingen plats, kanske apoteket. stackarn !

sen gick jag och red, vimsan var pigg, glad och följsam och lydde skänklarna bra !
fina fattningar har hon börjat få nu också (:

ikväll ska jag kolla på generation fett , helt sjukt program. men nu ska jag ducsha.
ha det / e.h (;

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback