Heil Swing !

Heil Swing !

kollade på filmen swing kids nere i media idag med klassen .
den var grym !

dagen blev räddad när jag gick in på ica och såg till min förtjusning att dom infört rabarberstänger igen i sortimentet.
Dom tog bort dem ett tag. Fick också tillbaka matteprovet, jag är helnöjd. det var mitt högsta Ma.prov nånsin, jag fick 20 poäng :D . godkänt var 15 och VG 25, så jag ver mitt imellan. Hoppas på kemiproven tillbaka imorgon.

skolfotot kom idag, behöver jag säga att jag inte gillar det enskilda? fast gruppfotot var min favorit. (Y)

ska rida ikväll, skriver kanske senare. men annars hade bra / e.h (:

swing kids, urbra film .

skolfotot -  det enskilda

skolfotot - gruppbilden

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback