headern funkar !

nu har jag äntligen fått lite fason på headern, det sker väl fler förändringar senare.

sitter hemma hos amanda nu, äter godis. fast jag vill inte äta. det känns inte lika gott som förut.
försöker komma in på ett nyttigare spår, definitivt inte för att ändra någonting på min vikt, men jag vill vara lite mera hälsosam och må bättre.

amanda spelar spel på min mobil, och jag fixar, köpt en foundation, sminkbortagning idag till mig.
ska inte berätta vad amanda ska få imorgon isf hon läser bloggen. ni får veta imorgon (:

idag fyller Tessan år också . grattis. !
och imorgon amanda .

kolla in hennes blogg; www.findmeout.blogg.se

ha det bra så länge / e.h

och förresten ikväll klockan åtta, är det rosa bandet galan, ring och skänk massor med pengar !
ingen kan göra allt, men alla kan göra något !

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback