hanna graaf eller en sjöhäst !

sitter och kollar på Idol, Kevin är grym !
men annars hejjar jag väl på Lars !
och som anders bagge sa: jag sitter mest och funderar på vem du liknar mest, Hanna graaf eller en sjöhäst ! HAHA!
har varit hos jeanette. fixat inför imorron och nu har jag precis ätit tacos. skapligt mycket snö ute i alla fall, skulle bli runt 7 minus imorron :/ . då åker mössan på.


hanna graaf eller en sjöhäst?

joo, förrsten när jag var hos Jeanette så skulle vi gå ut ch hämta en extra säng i deras utebod, men där var det mörkt så champe vågade inte gå in. Så jag gick in eller jag hoppade över ett par saker, för jag såg vad sänger var. Men när jag trodde att jag skulle land på golvet så gjorde jag inte det, jag fortsatte att falla. Tills jag slog ner i backen ungefär två meter ner. Armen värkte, men annars ingen fara.
Jag blev grymt paff och såg inte var jag var, det var kolsvart. Champe skrek, jag tog mig sedan upp därifrån och champe säger;
-oj, pappa måste ha tagit bort golvet.
då svarar jag;
-fan vad paff jag blev..

ganska läskigt när man förväntar sig att man ska gå rakt fåm sen så tar man sig en omväg ner till underjorden istället.

här försvann jag ner:

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback