fredag

fredag .
herre gud veckan har rusat förbi ! ledig tills på måndag . ganska soft !
kemi provet gick bra idag, svarade på alla uppgifterna men vet att jag hade en del fel.
men det sträcker sig nog emot VG. Och då blir jag nöjd.

har just varit och hälsat på bibbi, vi pratade lite. Hon blev nog mest nöjd för sällskapet.
ganska längesen jag träffade henne, måste komma ihåg att hälsa på oftare.

mamma och jag håller på med pizza, eller det är väl mest hon men jag står och kollar på i alla fall.
vi tänkte ha på fetaost men den smakar konstigt, jag vet inte vad men det blir att surra jättemycket på tungan när man äter den . hmm ?

ikväll blir det rätt lungt, framför tv:n antagligen .
få de om jag åker till valvbo imorgon, annars blir det väl grovstädning utav mitt rum (kanske sista gången?)
och smörjning av alla hästsaker. båda behövs !!!

hade bra så länge / hör av mig senare ikväll.
puss /e.h

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback