FN - dagen !

hej, FN - dagen till all ära.

jag har inte direkt bloggat så mycket under den här veckan, har heller inget dåligt samvete för det. Eftersom jag har gått och lagt mig vid halv 10 på kvällarna, så har jag inte haft tid för att blogga, prioriterade sömnen före.

det har varit jättekul att prao på dagis, barnen är så söta. fick en puss idag också (:
snart börjar idol. få se om jag håller ut för att kolla på hela. Lars, Alice , Anna och han från Malta är klart bäst !
albinoröven kan ta sig, eller hur amanda? :P

har städat rummet idag, haha behövdes.
flyttade sängen också.

inatt tänkte jag kolla på bond och imorron ska matilda tävla kania, då åker jag ner och kollar.

ha det bra så länge / e.h <3

"det är så här det ska vara, det är som ett pussel. dina händer passar i mina . "

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback