.

nu är vilma rakad och klar (:
hon blev faktist riktigt bra .

haha, men när jag skulle ta in henne ifrån hagen så rymde hon.
jag stod vid grinden och skulle precis stänga den, jag hade Vilma brevid mig. Och så helt plötsligt sticker hon iväg, jag kommer i kapp henne och ska ta na, och hon galopperar iväg åt andra hållet, och så höll vi på ett tag fram och tillbaka.
men sen så verkade hon vara nöjd med sitt busstreck så då vände hon och skrittade till mig som om ingenting hade hänt och så gick vi in till stallet. knäppa ponny, du är älskad !

mamma har dessutom börjat att kalla henne för Anita . man kan ju lista ut varför.
 och det värsta är att hon passar i det.

nu ska jag antingen plugga matte eller kolla på bonde söker fru. det blir antagligen det första eftersom det andra är det löjligaste som finns ! inte fan är "livet på landet" så undebart som dom försöker få fram där.
man kan ju undra om alla är lika trevliga och ostressade när kamerorna är borta. fråga mig jag VET !
har lite erfarenhet inom de där .

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback