nåt som katten släpat in.

helgen har varit okej, (:
kollade på ladder 49 i söndags.
den var jättebra, men hemsk. jag klarar inte av när huvudpersonerna dör i slutet av filmen. nej usch !

var och bowlade i sandviken igår, rätt kul.
åt på Monroes. beställde en caprisosa? stavning :/
tessan råkade ta en annans kebabtallrik, clara tog en annans pizza och när ewe skulle få sin pizza kommer servitörn oh skriker, "muppen" ( pizzan hette så) och ewe svarar ja det är jag . haha .

kul var det iaf.

nu ska jag snart på träning, fått reda på att vi har matteprov nästa vecka. geometri.
jag är kass på det. sisst fick jag ju ig på det kapitlet. ajaj .

får satsa på biologin nu på torsdag.

ha det bra / e.h (;


clara på monroes !


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback