måndag (;

hej !
precis kommit hem ifrån skolan, gick.
till skolmat idag serverades pölsa, blää !
hur kan man servera det i en skolmatsal ? iaf så var det tur att vi fick göra tacos på hemkunskapen.
påtal om hemkunskap, så hade vi en "läxa" jag tog det doxck inte så allvarligt, ärligt talat så hade jag inte ens boken hemma. meniaf så visade sig det att vi hade prov. oj då tänkte jag !
det gick bra ändå, svarade på allafrågorna, hoppas det blir ett VG iaf.

nu skulle det vara skönt och gå ut och gå en mil, kanske ska göra det .
bara ladda mobilen först.
ska ta fram reflexvästen åt matilda idag också, vilma får vila idag.

nu ska jag göra lite svenska & franska. prison break ikväll !

förresten vill jag ordna en klassfest !

hörs senare / e.h <3





jo förresten har du skräp i ögat följd då tipset jag hittade i en gammal bok :D
"ett effektivt sätt att ta bort skräp i ögat är helt enkelt att be någon slicka bort det. Vänd på ögonlocket och be en frisk person att slicka. Tungan kan inte skada ögat och skräpet kommer snart ut."

hjälp ! vem har kommit på det?

Kommentarer
Postat av: Rosa

Hur frisk är man om man väljer att slicka någon i ögat? :)

2008-11-11 @ 22:56:47
URL: http://enrosagnu.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback